söndag 30 september 2012

Läst i september


The Escapement - K.J. Parker
Nightlife - Rob Thurman
Boktjuven - Markus Zusak
The Night Circus - Erin Morgenstern 
Prince of Thorns - Mark Lawrence
Zombie Apocalypse!
World War Z - Max Brooks (omläsning)

Bäst:
The Night Circus

Sämst:
Zombie Apocalypse!

Totalt:
7 st

På engelska:
6 st

En helt okej läsmånad, och en hel del riktigt bra böcker lästa. Ser nu fram emot att åka på Kontrast i nästa månad och semester i Italien, även om jag inte vet hur mycket det blir läst då.

2 kommentarer:

  1. Ojsan! Bottennapp för Zombie Apocalypse, ser jag. Om 2 veckor kommer uppföljaren Fightback, men jag gissar att du inte ser fram emot den lika mkt som jag gör ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, ingen bok jag går och väntar på direkt... även om jag för all del inte tyckte Zombie Apocalypse var genomusel, den hade sina ljuspunkter, men nog inte min typ av bok helt enkelt.

      Radera