tisdag 10 augusti 2010

Enkät sommarläsning


En liten enkät ifrån Bokhora:

1. Bäst i sommar?


2. Sämst i sommar?

Angivarna. Trots att jag borde ha väntat mig det, eftersom jag inte tyckte om filmen baserad på boken. Inte alls något för mig.

3. Vad har du helst läst på stranden?

Har inte direkt legat på stranden i sommar, inte något jag varit speciellt sugen på heller. I regel blir det vad jag håller på med just då, spelar inte så stor roll vad det är, bara det är medryckande så det får tiden att gå.

4. Var har du läst mest?

Hemma, sittande på altan, i sängen, vid skrivbordet eller i soffan.

5. Har du haft något läsprojekt under sommaren som du lyckats eller misslyckats med?

Har inte haft något, kände att jag inte ville ha någon press på mig i sommar att läsa någon viss typ av litteratur utan har läst det jag känt för bara.

6. Nämn en ny bok som du har köpt i sommar!

Har beställt två nya böcker precis, en för skolan till hösten och det andra en kokbok. I övrigt har jag inte köpt böcker i sommar eftersom jag inte ansett mig har råd med det. Tur att finns bibliotek!

7. Vad ser du fram emot att läsa i höst?

Vet inte om jag ser fram emot något speciellt, blir väl en bokbeställning när jag får min lön i slutet av augusti, så de böckerna ska det bli kul att läsa. Sedan blir det väl en hel del besök till biblioteket. Och sedan tillkommer ju en del kurslitteratur.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar